Åh vilken härlig dag!

Torsdagen var verkligen lyckans dag. Allt bara flöt på och gick bra, fick reda på resultatet från linalgen och blev godkänd! Sedan var det även Nolle-P reunion och TK, kunde inte blivit bättre.
 
 
 
 
 
 
 
 
Nolle-P reunion.
 
Tog tyvärr inga kort efter Nolle-P reunion på TK men dansade massor så jag fick träningsvärk i vaderna efter det. Det fanns en milkshake bara som gjorde goda alkoholfria milkshakes som jag och Miccis drack innan vi åt varsin kebab. Vi cyklade hem innan stad i ljus och var uppe och i skolan vid kl 8 igår. 
 
Miccis och jag gjorde programmeringslabb hela förmiddagen, hade lektion i programmering och sist så hade vi en föreläsning kl 15 i Envariabelanalys 2. Tror alla var riktigt trötta vi den tiden och ingen hängde riktigt med på vad föreläsaren sa.
 
 
 
En lagom trött Ida och lagom roliga föreläsningsanteckningar.
 
Men det var det värt, torsdagen var verkligen en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0