GV-mys

Hejsan!!
Idag har jag haft en supermysig, härlig och underbar dag hittills. Jag har fått mysa med mina kära GV-vänner och det var skönt att göra något annat än att plugga och diskutera budgetar. 
 
Så vi hade en brunch i världsklass hos Elin i förmiddags och sen gick vi ut i den fina vädret och åkte pulka. Plus att idag har jag varit duktig och tagit massa fina bilder hit.
 
 



Allt uppdukat och klart
 



Underbart gott och mysigt!
 
När vi var proppfulla var det skönt att komma ut i den friska luften och få skratta lite tillsammans.
 





 
Detta blir man aldrig för gammal för...



 
 




Lagom svårt att sig upp för backen utan att Martin försöker fälla en.
 









Så fina ❤️














GV har nu smygtränat inför VSR och vi är taggade till tusen! 
 
Haha jag kommer nog få ett och ett annat blåmärke på rumpan och tror inte jag är den enda, men de var det värt. Nu sitter jag på tåget hemåt och har ledigt från skolan till på måndag.
 
Tack alla fina som gjorde denna dag minnesvärd!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0