Gå på TK

God morgon!
Hoppas alla hade en bra dag igår för de hade jag. Hade endast en lektion i envaribelanalys men satt och pluggade matte hela dagen och hade möten. 

Hade först lunchmöte med Y-sektionens näringslivsutskott, NärU, sen hade vi möte efter vår lektion med GV. Vi hade GV-möte till 16.45 sen cyklade vi till Valla, till Mathias. 
Vi bytte om och gav oss ut i backen vid Vallamassivet, där VSR tävlingen ska pågå. Det fanns 2 backar och vi tog den branta, det gick jättesnabbt eftersom vi åkte på den delen av backen som var täckt i is.








Var härligt frostigt ute.


Jag och Miccis matchade.

Efter pulkaåkandet så cyklade vi tillbaka till Mathias och bastade och beställde Thai-mat. Blev Pad Thai för min del men var inte i närheten så god som den jag åt i Thailand för ett år sen.

Idag är det torsdag och det innebär kravall, närmare bestämt TK, Y-arnas egna kravall. Men vi ska även ha Nolle-P reunion ikväll med fulvinsrunda innan det blir TK. Självklar outfit är ju min ovve.

Måste snart ge mig av till skolan, så ha en bra dag!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0