LinAlg Tenta

Gooood morgon!
 
Idag är det måndag och här i Linköping är det mulet. Klockan 14 idag så ska jag skriva min tenta i linjär algebra så vi får se hur det går. Jag hoppas jag klarar den men man vet aldrig, en del tentor är enklare än andra.
 
Under helgen har Marcus varit här, han kom i lördags på eftermiddagen efter att han slutat jobba. Så lagom efter han slutade så slutade jag plugga på campus och cyklade hem. Vi tog mest lugnt, pluggade lite till och lagade middag. Det blev stekt lax med ris och sallad, gott!
 
 
 
 
Lördagens middag
 
Det kanske inte ser så gott ut på bilden men det var det. Tog inte så många bilder i lördags så fick fylla ut med dessa.
 
Igår, söndags, så tog vi sovmorgon och pluggade lite hemifrån innan vi gick på visning. Vi var och kollade på 2st lägenheter i Linköping, båda var fina och omrenoverade 2:or. De låg nära varandra då de tillhörde samma förening och låg på lagom avstånd till campus också.
Efter att vi hade varit på visning så åkte vi till Maxi och handlade, jag hade en kupong så vi fick en gratis tårtlängd också. :) Lite senare kom Josefine förbi här hemma och vi fixade till de sista ändringarna i vår budget så vi kunde skicka in den sen. Marcus och jag lagade middag strax därefter och det blev ostschnitzel med råstekt potatis och broccoli. 
 
 
Söndagens middag.
Även den middagen blev lyckad!
 
Nu ska jag försöka komma igång och duscha och äta frukost så jag inte blir trött utan håller igång tills provet i eftermiddag. Ska även försöka och väcka Marcus...
Ha en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0