PluggTisdag

God morgon från ett mulet Linköping!

Jag tror det gick hyfsat bra på min tenta igår så jag hoppas att jag klarade den. Satt rätt länge och skrev, från kl 14 till någonstans runt kl 17-17.30. Efter tentan satt jag och väntade tills någon annan var klar och jag, Elin och Ida cyklade hemåt. Vi gick över till Ida för att kolla lösningsförslagen och tror vi klarade tentan. Sen satt vi och prata tills att vi glömde bort klockan, vilket var supermysigt! Dock hann klockan bli 22 och jag hade inte ätit middag så tog bara en smörgås innan jag gick och la mig.

Imorse när jag vaknade hade jag fått mail och de kom besked om att jag klarade tentan jag skrev i måndags!! Sån lycka, så bara 1 tenta kvar denna period, imorgon onsdag på morgon kl 8-13.



En härligt glad bild på mig och Sara.

På torsdag eller fredag åker jag hem till Södertälje då jag inte börjar min nya läseperiod förens på måndag. Hoppas att jag hinner träffa lite kompisar.
Ha en bra tisdag!
Anonym
2016-01-13 @ 08:20:39

Du är så duktig! ❤️❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0