Världens minsta godispåse

Halloj!
Hade inget fokus idag så gick dåligt att plugg, var trött både i huvudet och i kroppen för sov dåligt inatt. Så för att komma igång lite så köpte jag en pytteliten godispåse, supersöt. 
 
Otroligt liten påse...
 
Sen när det inte funkade att plugga mer så beslutat jag mig för att cykla hem och ta på mig träningskläder. Jag testade ett pass på campushallen i Core-boll och det var hyfsat kul. Tror dock att jag gjorde fel för det var inte så jobbigt för magen..

Efter träningspasset cyklade jag hem och nu har jag myspratat med Sara och Mickis.❤️
 
 
Vi pratade lite längre än 2h.
 
Nu så ska jag gå och duscha och göra mig redo för sängen, för imorgon är det tidigt som gäller, väckarklockan är ställd på kl. 6.45.
Sov gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0