Sommarlov

Hur underbart är det inte att kunna säga att man har sommarlov..
Även fast det kanske inte heter sommarlov när man går på universitetet utan är tänkt som egentid då man arbetar för att klara ekonomin inför det kommande året så måste jag ändå kalla det för sommarlov. Känns lite lyxigt att säga sommarlov, det är som ett löfte på att det inte finns några förväntningar på vad man ska göra och man har tiden för att kunna var spontan och göra saker och även tiden för att inte göra någonting alls.
Nu i sommar ska jag passa på att ta det lugnt och vila upp mig inför det kommande året på universitetet, jag ska njuta av vädret, läsa någon bok som inte är kurslitteratur, renovera lägenheten, åka hem till södertälje och jobba lite grann. Jag ska även försöka uppdatera bloggen mer nu när det finns tid för det.
 


Ha en bra sommar!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0