Tenta-P(eriod)

Hej igen, det var längesen!

Tiden går så otroligt snabbt här nere i Linköping för dagarna är full med saker.
Just nu har jag skrivit min andra tenta för detta tenta-P, dock har jag en omtenta kvar att skriva om en vecka. Skulle nästan kunnna säga att tenta-P är ett stort svart hål, man tappar all uppfattaning kring tid och rum, man är konstant trött, omvärlden försvinner och det enda som finns kvar är dystra salar i skolan med massa plugg. Men nu ska vi inte vara deprimerade.
Strax innan tenta-P gjorde jag ett par tuffa beslut och ut från de föddes mina BabY6-syskon som snart kommer att få visas upp för världen! Det känns jättehärligt att få ha ett gäng nu och att jag inte behöver sköta allt helt själv. Vi har hunnit prata igenom en hel del saker och det känns bra. Vi har också hunnit fixa lite småsaker och snart ska faktsikt vår allra första budget in. Om ni vill läsa lite kring de arbete vi kommer göra det kommande året som Y6 16/17 kan ni klicka in här och läsa om Y6 (min post är BOSS).
 
Idag ska jag åka hem till Södertälje och vara där över påsk. Jag kommer att plugga en hel del, umgås med familjen och Marcus, äta god mat, sova och träffa kompisar. Jag ska bland annat träffa Mickis (inte för att förväxlas med Miccis) imorgon och vi ska antagligen upp till Stockholm och äta middag. Så det ska bli rätt så härligt att åka hem, väntar nu bara på att mamma och Felicia ska komma förbi och hämta mig.

 
Mickis och Miccis
För att förtydliga lite med Miccis och Mickis så får ni nu en liten bild på dessa. Micaela aka Mickis är alltså till vänster i bild med blont hår, fotbollstjej som gillar simning, uppvuxen i Nykvarn utanför Södertälje och arbetar på Swedbank. Till höger i bild har vi alltså Micaéla med lockigt hår aka Miccis, studerar på liu, svensk mästare i bågskytte, gillar ananaser och är från Östergöland. Kanske blev lite tydligare med vem som är vem, annars lär det märkas vem jag skriver om. 

Ha en bra påsk!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0