Livet är underbart

Visst är det tenta-P och allt kan kännas väldigt hårt och jobbigt men just nu känner jag mig riktigt lycklig. Jag inte är lycklig för att jag vet att jag kommer klara tentorna, för det är något jag är väldig osäker på. Utan jag är så lycklig för att jag har så underbara människor runt omkring mig, jag har riktigt härliga vänner och en fantastisk pojkvän.

Jag och Marcus har äntligen köpt en lägenhet tillsammans som vi ska renovera och flytta in i under sommaren, vilket betyder att Marcus kommer hit ner till Linköping. Det roliga med att vi ska renovera hela lägenheten är att vi verkligen får göra det till vårt egna och göra det som vi vill ha det. Vi har designat köket via IKEA och lagt till detaljer som passar vår stil, vi har planerat badrummet och valt ut nya färger till alla rum. Det här är jättespännande och kul även om det kommer kräva en hel del arbetskraft nu i sommar, men ser verkligen framemot att få flytta in där.

Nu när tenta-P är här så inser jag att det är mitt fjärde tenta-p, vilket betyder att jag klarat av mitt första år. Det är helt ofattbart hur snabbt tiden passerat, har ju hunnit att läsa 1/5 del av en masterutbildning, vilket är helt sjukt. Det har hänt så mycket på denna tid, jag har lärt känna så många otroligt underbara människor som jag inte kände för ett år sen men som jag nu har ångest över att lämna över sommaren. Det finns verkligen helt otroligt fantastiskt underbara människor i mitt liv och även om jag lämnar en del här i Linköping eller de far iväg så kommer jag åka hemhem till några minst lika härliga människor. 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Några av alla underbara.

Så jag måste säga att jag är riktigt lyckligt lottad och livet är underbart även i tuffa tider som tenta-P. ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hela dagen lång

Min värld, mitt liv, mina tankar

RSS 2.0